Ενημερώνεται το κοινό ότι οι ώρες εξυπηρέτησης στα γραφεία της Δ/νσης είναι: 09:30 – 13:30

ΠΥΣΔΕ

Γραμματεία ΠΥΣΔΕ.

Μεταθέσεις, αποσπάσεις, αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακών, διδακτορικών τίτλων σπουδών και integrated master μονίμων εκπαιδευτικών, ανακοινώσεις αποφάσεων ΠΥΣΔΕ.

Επιλογή στελεχών, μονιμοποιήσεις, αποσπάσεις, Διοικητικοί Υπάλληλοι, ανακοινώσεις αποφάσεων ΠΥΣΔΕ,  μεταθέσεις.

Άρθρα για Θέματα ΠΥΣΔΕ από το Τμήμα Γ’ Προσωπικού.

Παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων – δηλώσεων προτίμησης περιοχών υποψήφιων αναπληρωτών

Σχετικά με την  Παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων – δηλώσεων προτίμησης περιοχών υποψήφιων Εκπαιδευτικών και […]

Μοριοδότηση αποσπασμένων από άλλο ΠΥΣΔΕ και για αποσπάσεις εντός ΠΥΣΔΕ

Ανακοινώνεται, για ενημέρωση των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών (αποσπασμένοι από άλλο ΠΥΣΔΕ και εκπαιδευτικοί που ζητούν απόσπαση […]

Πρόσκληση για Εκπαιδευτικούς – Τοπικό Συμβούλιο Επιλογής

Σχετικά με την Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τον ορισμό μελών των Τοπικών Συμβουλίων Επιλογής Αττικής

Εγκύκλιος Αποσπάσεων Νεοδιόριστων ΕΕΠ – Ειδικές  Κατηγορίες

Σχετικά με την Πρόσκληση Νεοδιόριστων μελών ΕΕΠ για υποβολή αίτησης απόσπασης σύμφωνα με το άρθρο […]

Πρόσκληση για Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων Κεντρικής Μακεδονίας και Νοτίου Αιγαίου

Σχετικά με την Πρόσκληση μόνιμων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων απόσπασης στις […]

Πρόσκλησης  για την Απόσπαση Εκπαιδευτικών σε ΠΣ και ΠΕΙΣ  Αττικής -Ανακοινοποίηση στο ορθό

Ανακοινοποίηση στο ορθό σχετικά με την Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για πλήρωση λειτουργικών κενών στα Πρότυπα […]

Ενημέρωση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών για δυνατότητα υποβολής αιτήσεων απόσπασης

Σχετικά με την ενημέρωση Νεοδιόριστων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη δυνατότητα υποβολής αιτήσεων […]

Πρόσκληση Νεοδιόριστων Εκπαιδευτικών στη Δ.Δ.Ε. Β΄ Αθήνας για Δήλωση Λειτουργικών Κενών

Σχετικά με την Πρόσκληση των Νεοδιόριστων Εκπαιδευτικών στη Δ.Δ.Ε. Β΄ Αθήνας (ΦΕΚ 2065 /τ.Γ΄/16.08.2023) να […]